Monday 27 June 2011

Vespaholic atau Vespacasm (^O^)

Genap 2 tahun aku apply kt mak ayah aku untuk own sebijik Vespa. Entah macam mana, sejak form 4 lagi aku dah gila Vespa tapi belom ade rezeki lagi nak own sebiji motor besi ni. Sebelom mak aku belikan aku motor Yamaha Lagenda 115z, aku ade mintak sebijik Vespa tapi mak aku ckp, kalo jadi pape sendiri tanggung. Sedih, pilu, terguris hati ini bagai di tusuk sembilu. Kalau aku tgh drive, tibe-tibe ade Vesparado lalu, mesti aku pandang xberkelip mata hinggakan awek aku pon jeles sbb aku tgk Vespa mcm aku tgk Megan Fox atau Hannah Tan mahupun Hayden Panttiere buat pole dance sambil berbogel je. Haha. Selalu gak aku berangan yang aku bwk Vespa padahal aku mase tu tgh bwk Lagenda. Kalau lah mak ayah aku offer aku Vespa, memang aku la orang yang paling gembira dalam dunia yang duniawi ini.

Model Vespa yang aku teringin sangat nk own antaranya :


Vespa Douglas 150

Kalau xdapat yang atas ni, yang bawah ni pon caya gak.

Vespa Super 150

Kalau still xdapat gak, mmg aku nak yang bwh ni.

Vespa LML Star Deluxe 150


Nak beli pakai duit PTPTN, memang aku makan pasir jela lepas beli. Motor vintage tapi harge ribu-ribu. Sampaikan ade yang cecah belas ribu. So, terpaksa la telan air liur je tgk orang bwk Vespa. Sape yang dapat tolong aku dapatkan salah 1 Vespa kat atas ni, aku sanggup jadi hamba abdi korg. Hahahaha.Guraw bang. Viva La Vespa. Hidup Vesparado!


No comments:

Post a Comment